Pages

tisdag, maj 13, 2008

Drama.

idag har det vart en hel del drama på jobbet.
folk har skrikit på varandra och grejjer..
men inte lilla jag.. jag blir bara nu förtiden väldigt..
inte glad av drama.. men jaa.. lite.. får en att dra på smilbanden.
menar det är ju på tok för lite drama i ens liv nu förtiden..
(väldigt tacksam för det dock, fortsätt så tack! :))

när man gick på gymnasiet eller när man var på IRC
då var det ju drama varje kvart typ.. hehe :)
nee jag har helt klart lugnat ner mig.
eller mer alla andra runt omkring mig som gjort..
menar jag gjorde ju aldrig nått fel :P hehe

jag kan inte släppa att jag är orolig inför det nya jobbet..
för det första är det ju en omställning att inte komma
på det jobb jag jobbat i 3 år..
och sen det här med att jag ska klara av att hålla käften.
tycker inte det ska vara någe svårt..
men sen så fort jag ser nån som inte vet måste jag berätta..
det lixom brinner i munnen på mig.

som idag när jag och P var och åt på Golfrestaurangen..
träffade T och kunde inte låta bli och berätta..
de serverade förövrigt grymt goda köttbullar..
dock jag är mer förtjust i söta lingon än rårörda..
jag är nog ingen finsmakare direkt.. hehe :)

xoxo.

1 kommentarer:

Marie sa...

Haha. Så bror vet också alltså.