Pages

torsdag, maj 22, 2008

Mina Tio, igen.

Island - Lite gay.. men who cares.. Grym låt.
är ju precis före sverige.. hade varit bättre om den var dålig.
Sverige - Såklart.. och hon gjorde det riktigt bra tyckte jag! :)
Ukraina - I really like deras "spasmer ryck" till pipen i låten..
det här är ju en otroligt bra låt.
Scweitz - Ohh.. va jag skulle vilja kunna italienska.. så fint språk.
och låter är ju otroligt grym.. oavsett plagiat ibörjan eller inte.
Tjeckien - Verserna sög.. men jag tyckte om refrängen.
såg ni förresten tvillingarna som var typ LiLo kopior.
Bulgarien - Jag tycker den är cool. Kanske lite för mycket av allt.
Danmark - Helt okej låt.. växer efter ett par lyssningar. :)
Georgien - Tycker refrängen är himla stark..
och budskapet lika så. Coolt klädbyte dessutom :)
Ungern - Klassisk ballad..
Malta - Hon har ju skön altröst.. och dansarna är ju bra faktiskt. vodka!

Roligt var Vitrysslands nöd rim ..
Hasta la vista, I'm gonna miss you, maybe. LOL! :)

jaa nu är det bara att vänta in resultaten. :)
xoxo.

1 kommentarer:

Anonym sa...

islands lat ju sa himla 90-tal, lite ace of base over den till a med kanske :)