Pages

fredag, maj 30, 2008

Ingen ork.

ingen vidare ork till att skriva här på bloggen..
jag gör inte så mycket dagarna rullar på Flash..
även om jag var ledig igår.

ihelgen ska jag bara jobba 3 timmar imorrn
sen blir det till att spendera resten på landet.
kanske blir någe dopp igen.. men då ska det vara
varmare än sist.. mycket varmare.
vill kunna bada.. simmar lite.. inte bara doppa mig.

en sak som irriterar mig dock är våra jävla persienner..
dom gör inte vårt rum mörkt och det gör mig galen.
man vaknar ju vid 4 - halv 5 för det är så himla ljust.
tur att jag har min tempur "eyepad".. utan den skulle det inte gå.

xoxo.

2 kommentarer:

Anna Högrelius sa...

Jag har letat men hittar tyvärr inte den html-koden som jag hade inlagd. :[

Anonym sa...

dags att blogga lite tycker jag! :D