Pages

onsdag, juni 04, 2008

Ditt & Datt.

jag får väl på begäran försöka skrapa ihop lite ork..
så jag får ihop ett inlägg.
jobbet går oftast bra.. men sen kommer det gånger
då det ibland inte går alls som jag vill och det står still ihuvet.

dock vet jag inte om lusten redan försvunnit..
då det känns lite lönlöst att kämpa då jag ändå inte kommer
få vara kvar när jag berättar om bäbin.
och det gör ju att jag sätter mig lite i en ond spiral..
för även om jag försöker göra det bästa jag kan,
med vetskapen om hur det gick för den som extra jobbat
först i 1½ år och sen var på provanställning för det jobb jag nu har,
lär min lilla tid inte räcka för att få stanna.

i helgen var vi mesta delen av tiden på landet..
där hände en liten insident på söndan..
då vi råkade tappa bort båten vi kom till landet med
och då landet är på en ö.. så kan ni ju tänka hur man börja tänka.
jag var dock aldrig egentligen orolig.. kunde dock skratta i det.
men jag tror P var mindre road.
dock löste det sig då Ps pappa hittade båten i en vik ett bit
borta på fastlandet... hehe den hade helt enkelt flytit iväg.

nu har jag 2 nätter i rad vaknat vid en 4 - 5 och vart
tvungen att gå och kissa och sen inte kunnat somna
om förrens nån timma senare. väldigt jobbigt måste jag säga.

sen har jag fått mina skattepengar.. alltid välkommet.
speciellt den här månaden då csn tog en hel del.
jaa det var lite om ditt och datt.
xoxo.

0 kommentarer: