Pages

lördag, juni 14, 2008

Loppis.

idag har jag varit på loppis i parken zoo..
mamma ringde och frågade om jag skulle med..
skulle vara leksaksloppis..
men det fanns hur mycket kläder som helst.
för priser som 1, 5 och 10 kr styck.. hur billigt som helst.
så nu har jag faktiskt lite kläder till Bäbin. :)

sen gick vi till exit där dom hade 50% på mammakläder.
köpte mig ett par svartabyxor.. lite stora var dom..
men jag ska ju bli större så det gör ju inte så mycket.
sköna var dom iaf. :)

nu ikväll har jag suttit hemma ensam och kollat på fotboll..
P är på grabbkväll där dom också ser på fotbollen..
lite tråkigt att sverige fick stryk när det bara var 1 min kvar.
men men så kan det gå.
jag följde nog inte med i matchen så där jätte mycket..
satt mest och läste en blogg.

xoxo.

3 kommentarer:

Anna Högrelius sa...

Jag satt för inte så länge sen och läste igenom mina gamla inlägg. Det var rätt jobbigt psykiskt måste jag säga, men samtidigt är jag så glad att jag idag (trots allt) mår mycket bättre. Att lämna T var så oerhört nyttigt för mig!

Mina svärföräldrar var på samma loppis och hittade jättemycket fint till Isadora. Dels kläder och dels en Emmaljunga-vagn som vi kan ha hemma hos dom i Kvicksund! :]

Anna Högrelius sa...

Hehe, du får skriva en lista på sånt du funderar över. :]

Harmonisera Mera sa...

Du det är dåligt med uppdaterande i bloggen tycker jag! :) Vill höra mer om hur det går med allt och hur du mår! Kram!