Pages

torsdag, juni 26, 2008

Från mobilen.

Då var det tydligen dags igen. Igår gick jag upp för att kissa vid halv 3 och kunde sen inte somna om förrän vid halv 6. Var lite jobbigt då jag vaknade 1h senare och var tvungen att gå upp.
Nu ligger jag här igen. Klockan är snart 4 och jag har varit vaken sen halv 3. Suck. Vill sova.
Fick tips om att varm Oboy eller glass skulle kunna hjälpa från D. Men jag har varken glass eller mjölk hemma.
Ne försöka sova kanske vore nått iaf. Funderar dock om jag ska kissa igen först så jag inte vaknar igen.
xoxo.

5 kommentarer:

Marie sa...

Usch jag hade också en sån period där jag bara inte kunde sova. Vaknade alltid runt fyra halv fem. Nån på jobbet sa att det sägs att det handlar om att kroppen på nåt konstigt sätt ställer in sig på att vakna de timmarna för att kunna ta hand om bebisen sen. Sen om det är sant eller ej, det vet man nog inte. =)

Denise sa...

Jag tror det är mer i slutet av graviditeten som man sover sämre vanligtvis. Mkt beror på att ungen är aktiv när man sover och vaggas till sömns när man går omkring. ologiskt som fan! Har ni tillräckligt kallt i rummet och mörkt?

Harmonisera Mera sa...

usch, stackare. :(

Anna Högrelius sa...

Usch, jag hade det också som så både i början och i slutet. I början tror jag mest att det handlar om att kroppen genomgår stora förändringar, men sen är det som Marie skrev, att kroppen försöker vänja sig vid att gå upp när bebisen kommit.

Anna Högrelius sa...

Hihi, vi beställde därifrån när Robin inte hittade det rätta märket i affären. Skönt att slippa springa runt!