Pages

måndag, juni 23, 2008

Inskrivning.

då har man varit på inskrivning då..
och allt var bra.. ska försöka komma ihåg va jag hade..

5.0 i socker
133/78 i blodtryck
122 i blodvärde

tror det var rätt..
nu blir det inget förrens ultraljudet den 8 aug
och sen till henne igen den 22 aug.

asså jag måste bli bättre på att ta sprutor..
menar jag ska ju klämma ut en unge ju.
visst jag har blivit bättre då jag inte gråter längre..
men jag blir ju helt stirrig och hör typ inget efter
att de nämner att nu är det sprutdags.

och hur nervös blir man inte när dom ändrar arm då?
först skulle jag ta i vänster.. men då hitta hon ingen ven..
så då skulle hon ta i höger men där var det ännu sämre..
så då fick det bli i vänster iallafall.
var rädd att hon inte skulle få ut någe blod och få ta om eller nått.

xoxo.

1 kommentarer:

Denise sa...

Ser ut som bra värden =)
Om jag kan så följer jag med dig om du ska ta sprutor ngn mer gång. kram