Pages

lördag, juni 21, 2008

Lårhelvete.

jag blir tokig på mina lår..
varje natt vaknar jag av att jag har
jätte ont på utsidan av dom.
försökt med att ligga med en kudde mellan bena..
Ps syster sa nått om att det ska hjälpa.

vet inte varför jag får så himla ont..
jobbigast är det när man har så ont båda låren
att man kan inte vända över till den ena eller andra sidan.

snart kan man ju inte köra flamingoställningen..
för magen lär vara ivägen och då lär det ju vara
bra att kunna ligga på sidan.. men inte om det gör så här ont.
får jag ligga på rygg och det hatar jag.
gah.. må vara ilandsproblem.. men det är faktiskt jobbigt.

xoxo.

2 kommentarer:

Marie sa...

Massage! Be P massera låren!

Denise sa...

Varför får man ont på utsidan av låren?? Är det pga ditt nya jobb eller graviditeten?