Pages

söndag, juni 08, 2008

Inget Chokladsug.

borde inte klaga.. men mitt godis sug har helt försvunnit.
allså jag har inget sug på det.. har inte avsmak av det..
men känner jag inge sug som jag jämt annars känner.

0ch visst det är ju bra iofs..
men det är inte särskilt kul att inte äta någe sött på helgen.
försöker ändå äta nått ändå.. för jag vet ju att det är gott..
men det blir inte riktigt samma grejj.

tror helt klart det har att göra med att jag inte får mens längre.
den som vill ha choklad.. egentligen inte jag.. hehe :P

xoxo.

4 kommentarer:

Anonym sa...

najs! vet inte ens hur det kanns att INTE ha ett chokladsug men later ju himla harligt att slippa det dar himla suget! kram

Marie sa...

You and me both.. Jag äter för att det är gott, men själva suget har hållt sig borta länge nu. Vattenmelon! I små kuber.. det är grejer det. =)

Denise sa...

För mig är det fortf lakrits, men det börjar släppa nu. Beror tydligen på att jag har för låga zinkhalter i kroppen.
Haft en bra helg? Ute på landet? Åt årets första jordgubbar igår från mammas kolonilott. Sen gjorde jag rabarberpaj, men den blev inge god. =( KRAAAAM!

Anonym sa...

juste! glomde namna det, tack for paminnelsen :) det blev kokosbollar men dom alskade det! kram