Pages

tisdag, november 29, 2011

Grötig.

Gah! Blir tokig på mina halsmandlar.
För 3 veckor sedan fick jag halsfluss och fick då äta en 10dagars pencilinkur,
så himla skönt när man får veta att det är streptokocker
i mandlarna för då vet man att då kommer det iaf snart att gå över.

Värre är det som nu, då jag tror jag bara har fått virus i dom.
Men eftersom det bara är lite över en vecka sen jag avslutade min
pencilinkur så känns det som att jag nog får ringa dom på vårdcentralen ändå.

Helt tjock i halsen är jag och låter som en dansk. ;)
Om man ändå kunde få operera bort dom.
Men Nej, då måste man ha ca 5st halsfluss/år eller få varböld.
Detta har jag ännu inte haft så bara att fortsätta på detta vis.

Vilket såklart suger apa!

2 kommentarer:

pethra sa...

Kan du inte gå privat och operera bort dem? Eller kostar det apa?

Lilian sa...

Jag vet faktiskt inte. Vet att de har en privat näs- och halsmottagning över time out typ. Har aldrig ringt dit. Sen vet jag inte om dom verkligen gör operationer, eftersom man måste bli nedsövd för att kunna ta bort dom.

Känns som alla såna operationer görs på mälarsjukhuset, dit har jag kommit på remiss förut. Men där typ bara skratta dom åt mig kändes det som.