Pages

onsdag, november 23, 2011

Produktiv.

Idag har jag varit himla produktiv. Iaf om jag får säga det själv. ;-)
Jag har röjt lite, var faktiskt inte så farligt då jag tog lite igår.
Sen plockade jag fram julgrejerna, så nu är det pyntat här hemma.
Lagom till första advent på sönda. :-)

Sen så var jag tvungen, efter att jag hämtat viran på förskolan, att gå och hämta bilen som varit på lagning på Måsta Bilservice. Den gick inte igenom besiktningen i slutet av förra månaden. Så var bara att fixa. Surt dock för det är inte riktigt vad man vill lägga pengar på.

Efter det for jag och viran till Ica och handlade lite. Var lite väl sugen på nått så det inhandlades ingredienser för att kunna baka. Men även glögg, must och pepparkakor. Var nog lite jul inspirerad sen adventsljusstakarna kommit fram. :-)

Väl hemma bakade jag och viran äppelpaj och sen kom P hem tidigare. Jag fortsatte då med att laga mat och P drog dammsugaren över undervåningen. Han fick även fram "moppen" även om jag fick visa hur man använde den. Hehe Avsluta det fick jag också då P efter maten gick upp för att måla taket i "sitt rum". Vad han ska ha med ett eget rum till vet han nog knappt själv.

Nu sitter jag i soffan medans P och två karlar sitter här och kollar på Guif matchen som sänt på webben. Har bjudit på äppelpajen så man får ju hoppas dom är nöjda oavsett hur det går i matchen. ;-)

0 kommentarer: