Pages

måndag, juni 11, 2012

Sämst.

Idag var en mindre bra dag.
Börjar med att jag tydligen fått fel information om vart jag ska vara. Vilket resulterar i att jag ska få gå upp på sorteringen, bara det att sist jag var där så spydde jag. Mindre roligt. Gick iaf upp dit vilket bara resulterade i att magen ville vända sig igen och jag fick säga att jag inte klarade av att vara där. Fick som tur var byta till ett annat ställe men då jag nu inte är flexibel blir jag svår bokad i framtiden.

Känns så sämst att jag har kunnat vara där förut men nu funkar det inte. Vill att det ska funka men det går inte. Så då kände man sig sämst att inte kunna göra ett bra jobb.

När jag sen kommer för att hämta viran som har varit med sin fadder och vän under dagen får jag veta att hon inte betet sig bra. Vilket får en att känna sig som en dålig mamma som inte har uppfostrat sitt barn ordentligt. Vill ju att hon ska kunna leka med sina kompisar utan att hon ska bete sig illa. Och att hon ska kännas som en börda för sin fadder. Vilket jag inte tror att hon gör mestadels av tiden, hoppas jag iaf. Men vill ju att hon ska sköta sig hela tiden.

Fattas väl bara att Sverige förlorar fotbollen också, då är dagen komplett.

0 kommentarer: