Pages

tisdag, januari 05, 2010

Duktig.

igår var jag faktiskt riktigt duktig..
iaf om jag får säga det själv.. för det är inte varje dag..
inte kanske ens varje vecka som jag faktiskt städar
borde göra det betydligt mer.. men det är ju så förbannat
tråkigt så jaa det blir inte jätte ofta..

men igår kände jag att det var mer än nödvändigt..
man såg knappt golvet i nått rum man befann sig i.
tvättade 3 tvättar.. testade även det nya tvättmedlet som
jag faktiskt tackade ja till när det stod en säljare utanför min dörr.
va faktiskt helt okej.. mkt finkorningt.. sen om det blev renare
eller ej det har jag ingen anning om.
levererat till dörren ska det iaf komma.. om man väljer att fortsätta.
Emanco har jag för mig att företaget hette..
nån som har erfarenheter?

gällande renoveringen i huset så har det tagit en paus..
inte mkt vi kan göra när P jobbar.. men imorrn börjar 5dagarspasset..
då kommer vira åka ut på turne igen..
har inte alla detaljer riktigt uträknade om vart hon ska vara än..
men jag tror det kommer lösa sig ikväll då jag får prata med mamma.

P börjar bli orolig att vi inte kommer hinna..
att vi har tagit åt oss för mkt att göra.. och jaa inte är det lite..
men nyss tyckte han att allt gick så snabbt att vi kunde ju
lika gärna smälla upp ett undertak i hallen också. hehe
det är bara för att vi fastnade när vi skulle börja sätta
renoveringstapet och därför han känner att vi inte kommer hinna.

vi får väl se helt enkelt vi har ju 5 dagar nu.. sen 2 dagar till..
sen är det inflytt.. dock en hel del dagar som det står still
eftersom det funkar inte riktigt längre att åka när jobbet är slut..
kanske om P gör det i nästa vecka själv eller nått.
för efter söndan den helgen bor vi inte här längre.

1 kommentarer:

pethra sa...

hade gärna varit barnvakt, men innan tentan på fredag är det omöjligt. :( säg till om ni vill ha hjälp med henne nästa vecka!