Pages

söndag, januari 17, 2010

Flyttar.

idag flyttar vi från tomtebo till trumpan..
tycker det är lite synd att behöva lämna lägenheten..
tycker om allt med den.. förutom de 3 trapper som
leder upp till den.. men dom förstör väldigt mycket.

men va vi flyttar till blir ju så mycket bättre..
även om mina dagar med 24/25 grader inne.. om inte mer..
är deffinitivt slut.. det lär vi ju inte ha råd med..
och jag lär väl bli som alla andra husägare. hehe :)

nått som kommer införskaffas inom en snar framtid
är nya mysisar.. mina börjar bli riktigt slitna..
och fina gosiga innetofflor.. från typ sheapherd eller nått.

men jag tror inte vi har internet där borta än..
så jag vet inte när jag kommer till en dator igen.
kan nog vara bra.. för då kanske jag koncentrerar mig
på att packa upp än att bli fast vid min kära laptop. :D

0 kommentarer: