Pages

onsdag, januari 27, 2010

Födelsedag.

kankse ska ta och berätta lite om virans födelsedag.
den började vid 10 då Wilja och Anna kom och hälsade på.

efter det fick vi ett litet avbrott då viran skulle sova
och vi hade sagt att då var det ingen idee att nån kom.
att folk sen verkligen tog mig på orden att inte komma
mellan 11 - 13 och kom 13.01 hade jag kanske inte väntat. :)

då kom nämligt min morbror med familj.. och sen fortsatte det..
tills dagen tog slut då Ps familj åkte hem vid 19..
därimellan körde vira på i rasande fart och fick massor
med fin fina presenter. :)

hehe min fina pannkakstårta.. som smälte när jag
ställde ut den på verandan.. men men.. :D
Trumset och trehjuling. :)
Öppnar sin pulka och sitter i sin fotölj. :)
Viras fina tavla.
Alla viras presenter.. :)
Anna & Wilja - Helo Kittymokasiner
A-L & Tommy - Leksak man stoppar i klossar i.
Sarah & Rickard - Pulka
Jonas m. familj - Trehjuling och massa kläder.
Morfar och morbror - Fotölj med tillhörande pall
Mormor - Kryptunnnel
Marie, K & Ville - Hjärtgryn namnbyxor och Tavla
Pethra, M & Axel - Tavla
Andreas & Elli - Kofta & Byxor
Farmor & farfar - Lära gå vagn & Tomtebobarnen tallrikset
Faster & kusiner - Trumset
Mamma & pappa - Bobbycar

5 kommentarer:

Mad sa...

Grattis i efterskott!
Vilka fona presenter!!

Denise sa...

Kommer bli en dubblett av en sak till Elvira, men det gör ingenting. Man kan ha flera av detta ;)
Är det en åkpåse som ligger där också?

Lilian sa...

mad - vira tackar! :)
denise - nee ingen åkpåse finns på bilden.. :)

Denise sa...

ah, det var kofta coh byxor jag såg...

Anna sa...

Gud vilken fiiin tavla. Vill oxå ha, eller att Wilja oxå ska ha!
Vet du vart de köpt den?
tack för lekstund & fika!