Pages

tisdag, april 17, 2012

Framåt.

Försöker tänka framåt. Tänka att jag är inte jag just här och nu. Men jag ska komma fram och jag kommer få ett jobb. För fan i mig jag är en bra arbetare. Vilken arbetsgivare som helst ska vara glad om dom fick mig. Så är det.

Var på Intervju idag på Uniflex och jag tyckte det gick bra. Hon som intervjuade mig sa att hon skulle börja presentera mig inför kunder och höra av sig när hon hade nått.

Innan min intervju fick jag ett fint peppande mail från P. Han kan lyfta mig som ingen annan ibland.

Efteråt checkade jag in hos ams som den arbetslösa jag faktiskt är men även där gick det bra och de la till mig i ett urval. Vi får se vad som händer med det.

Fortsatte sen vidare mot friskis där jag gymmade i en timma. Redan gång nr. 5 i gymmet och tycker jag börjar känna lite resultat. Man kanske kan lägga på lite mer snart. :-)

Igår busade jag och viran med Ville och hans mormor på Leo's lekland. Var kul som vanligt. Var så sött då vira inte vågade åka ner för en ruschkana och Ville erbjöd sin hand och då kunde de åka ner tillsammans. Sötnötar. :-)


1 kommentarer:

dianasdrommar sa...

Hoppas att det dyker upp ett jobb snart.kram Diana