Pages

torsdag, april 26, 2012

Snuvad.

Borde hoppa av glädje för idag skrev jag på ett kontrakt och börjar jobba på Onsdag. Och jag är glad det är jag. Men det där riktiga glädjenruset vill inte infinna sig. Blir nästa arg för att jag inte känner det. Menar tycker positiva besked skapar alltid de bästa rusen. Men känner mig just nu lite snuvad på konfekten.

Hoppas dock bara att jag är lite seg och att det snart infinner sig. För lite glädjerus vill jag faktiskt ha.

Men egentligen är ju det strunt samma. Jag har ju faktiskt fått jobb. :-)

1 kommentarer:

Emelie sa...

Kul att du fått jobb :)

Såg att du hade deltagit i en tävling med vinst från Dam&Knekt! Jag har också en tävling med vinst från dem nu som du hittar här: http://itsyouandme.blogg.se/2012/april/vinn-produkter-for-400-kr-hos-damknekt.html

Kanske du vill delta i också :) Den avslutas idag lördag kl 23:59 :)