Pages

tisdag, april 24, 2012

Påminnelselista.

Idag har jag pulat lite med bröllopet.
Skrivit en påminnelselista med vad som varje person som känns viktiga i vårt bröllop
ska ta med sig, vad vi ska göra veckan innan och dagen innan.
På listan finns även skrivet vad som ska tas med till Ellis och Majas dagen innan.
Vill försöka minska stress i dagarna innan så man kanske slipper ligga och tänka natten innan
"fick vi med det och de, kommer hen komma ihåg det och det.."

Filade även lite på vigselcermonin, alltså på vad folk ska göra runt om.
Vem som ska göra vad under själva cermonin.
Kan ju vara bra om man vet vem som ska sätta på musiken m.m.

Körschemat som jag gjort gick jag också igenom och fyllde i lite till i.
Jag hoppas verkligen allt kommer flyta och jag slipper tänka alls på bröllopsdagen.

Annars har jag inhandlat en del på ebay bland annat dessa skor:
Sen hittade jag en tjej som gör fina gästböcker så en sån har jag också beställt. :)
Nu är det bara 60 dagar kvar så nu börjar det verkligen dra ihop sig.
Kanske bär av till Vingåkers factory outlet i helgen. Så Ps kläder blir klara. :)

0 kommentarer: