Pages

onsdag, april 11, 2012

Trött.

Allt är sådär just nu. Trött på att inte ha något jobb.
Trött fysiskt mest hela tiden, känns som jag knappt gör
något annat än att ligga i sängen och moffa något onyttigt.
Om jag verkligen fick och kunde skulle jag inte gå upp ärligt talat.
Kanske inte det bästa att göra då jag faktiskt vill vara fin till bröllopet.
Men är så svårt att inte ta med sig godis/kakor/glass m.m. upp till sängen
efter viran har somnat och min kropp skriker efter socker!

Påskhelgen var iaf bra, vi hittade på en hel del.
Var på Leo's Lekland, som precis öppnat, 2 gånger och det var himla kul.
Vi grillade, vi åkte på barnoperateater om de 3 små grisarna.
Skönt att få avbrott från att ligga och tycka synd om sig själv.

Vet inte om jag nånsin känt mig så här nedbruten förut,
jag vill verkligen ingenting och känns som inget kommer nånsin bli bra.
Ser inte ens fram emot bröllopet lika mycket längre.
De som får ta emot mitt dåliga är helt klart mina nära och kära
och viss och annan på nätet som man inte känner så bra.
Tycker synd om dom som behöver leva med mig just nu faktiskt.

Nee vi får hoppas att det här "tyckasyndommigsjälv" inlägget får ut nånting
så jag kan få börja må bra igen, för aahhh! orkar inte ha det så här! :(

2 kommentarer:

Pethra sa...

<3 det blir bättre snart..

Madde sa...

Åhh det finns ju huuuur mycket som helst. :D Enkelt med bara frans och sen kanske lila glittriga streck på ringfinger svårt att förklara men bilden i huvudet är bra iaf haha. ;)

Kramar.