Pages

onsdag, september 19, 2007

Gårdagen.

vet inte när halvtid kommer träda ikraft..
men det lär inte vara långt borta.
bruno (=vd) ville att jag skulle börja jobba så redan idag.
kommer innebära att jag jobbar 10 - 14 varje dag.
behöver se så jag kan stämpla upp..
har inte råd att förlora halva lönen.
en del försvinner ju.. men förhoppningsvis inte jätte mkt.

förövrigt så fortsätter renoveringen..
igår fick vi hjälp av min käre bror..
menar han har ju gått bygg så nått måste han ju kunna.. :)
han fick börja i datarummet.
spackla och riva tapet.

själv så målade jag klart vardagsrummet..
lite grönare färg än det jag tänkt.. men det blir nog bra.
frågan är vad för färger som funkar till..
menar va ska karlstadsoffan vara för färg.
va tycker du??
http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/S69840636

golvet börjar ta sig..
nog mindre än en kväll innan den är klar.

igår var dock ingen bra dag...
nerskärningar, huvudvärk och mens..
kan det bli bättre??

0 kommentarer: