Pages

tisdag, september 11, 2007

Tjejsnack V.37

Ditt Internetliv
Hur länge har du surfat runt/funnits på Internet med en egen sida?
Sedan sommaren -98 då IRC började komma in i min vardag.

Vilken/vilka webläsare använder du?
Mestadels Internet Explorer... men ett tag när det fuckade så
använde vi Firefox och det var helt okej faktiskt.

Vilken typ av sidor besöker du oftast, vilka är dina favoriter?
facebook.com, aftonbladet.se och lunarstorm.se även fast det är mindre och mindre.

Hur ofta kollar du dina mail/din gästbok etc?
nu förtiden när vi håller på att renovera är det väldigt sällan..
men oftast så fort jag är på msn.. som annars är varje kväll.

Finns du på någon community eller något forum, vilken/vilka? Om inte, varför?
jag finns på dom flesta men är numera bara aktiv på fejan.
ska avsluta mitt medlemskap på lunar.. ska bara skriva ut mina dagböcker först.

1 kommentarer:

Unknown sa...

Men hej, visste inte att du ocksa hade en blogg! Du maste ju posta adressen till den pa lunar, dummer! har hittar du iaf min, www.bettiesgalleria.com/blogg

Kram! Bettan