Pages

onsdag, september 26, 2007

Tjejsnack V.39

Sommaren 2007

Vad minns du mest (förutom regnet) från sommaren 2007?
Min och Patriks förlovning på midsommarafton. :) Morgonen vid mälarbaden, Patrik som gick ner på knä, Maten hos mamma, städnngen på natten då jag hade sönder en hel del glas pga hicka. Och sen helgen efter då vi hade vår förlovningsfest. :)

Har du haft en skön sommar? Motivera gärna!
Njaa.. har ju jobbat hela sommaren. Tog ju semester från mitt huvudjobb för att extrajobba på Exit i tunapark. Allt för att komma in i klädbranchen som går sådär.

Har du rest något, var? eller stannat på hemmaplan?
Ja, jag och Patrik reste till Marmaris, Turkiet 2 veckor i slutet av maj.
Det var min och hans semester.


Är det viktigt för dig att ligga på stranden och få fin färg?
Ja det är det, men det sket ju sig den här sommarn. Var aldrig nere vid stranden
badade inte ens iår, jag som alltid badar massor. :(
Men som tur var hade jag ju färg från Turkiet. :)

Vad är din favoritsyssla på sommaren?
Sol, Bad & Grillfester. :)

0 kommentarer: