Pages

fredag, september 07, 2007

Min födelsedag

Tänkte jag skulle börja blogga.
raderat alla gamla fluminlägg..
och börjar på nytt.

tänke jag skulle börja med att redogöra hur min födelsedag var.
Lilian uppnådde ett kvarts sekel.. för er som inte kan räkna
så blev jag 25 år. :)

dagen (lördag 1/9) då jag hade min födelsedagsfest börja himla lugn..
vaknade halv 10 och började leta lite musik som jag skulle ha på kvällen.
hade ingen ork och heller ingen lust.. men ja försökte iaf leta.
gav upp efter en timma ungefär, gjorde mig iordning och
åkte sen till pappa för att skjutsa han till ett bröllop i skärholmen tror jag det hette.

när jag lämnat av honom och åter var på väg tillbaka till etuna..
ringde jag patrik när jag var vid kvicksund.. så att han skulle fatta att
nu ska han snart vara klar då jag kommer och hämtar honom.

väl hemma var han långt från klar.. han hade inte ens hoppat in i duschen.
vi kom iaf iväg efter tag och åkte omkring och handlade sprit m.m.
sen åkte vi till mamma där vi började göra iordning för fest. :)

vid 17 började folk droppa in.
och jag fick öppna presenter. :) *love it*
och vilka presenter jag fick sen.. så himla bra grejjer.

Patrik - Modell för en dag
Kristian, Marie, Martin, Pethra, Milla & Margot - Förhäxad Boxen & Liljor
Denise & Klas - Lila Örgottsset
Mamma & Johan - Vänner s. 5,6 & 7
Pappa - Kryssning på Viking line
Bror - 1l Koskenkorva
Anna & Robin - Presentkort på Makeup Store
Patriks Föräldrar - lila vas & presentkort på indiska
Morbror, Lena & Sara - 2 böcker & säsong 9 vänner
Jonas m. familj - Vänner säsong 10
Koponen - Desperate housewifes säsong 1
Tom - VIP på Harrys

tror det var allt.. usch tänk om jag glömt nått nu..
skriver bara ur huvuet.

själva kvällen var jätte bra.. tyckte tiden gick lagom till 20..
då tittade jag på klockan och tänkte.. massor med tid kvar. :)
sen var klockan helt plötsligt 12 och rätt många drog.
hade himla kul även om jag inte förstår vart tiden tog vägen..
älskar att sjunga snapsvisor.. och kräftor är ju så himla gott. :)
fick rätt många att ställa upp och dansa dansen från turkiet.
men ibland förstår jag mig inte på folk..
att bara stå räknas inte som att dansa..
och om alla dansar kollar ingen på dig
så ingen behöver skämma ut sig..
tycker folk som inte är med bara är töntiga och tråkiga..
kan det finnas någe värre folk slag?? hehe :)

nee nu ska jag gå på lunch här på jobbet.
nu jävlar ska jag börja blogga.
försöka förstå mig på det här också..

ses.

1 kommentarer:

Robin H sa...

Jag tyckte det var en trevlig afton! Tack så jättemycket för att vi fick komma och tack för den goda maten!
Det blir 25års kalas igen i november för Anna! :)