Pages

onsdag, september 12, 2007

Igår.

igår blev kom väl inte renoveringen så långt som vi velat..
åkte först och hämtade tapeter på färghuset i thälla.
köpte färg också.. men en sak är säker..
om det inte är ett stort måste att vi ska köpa nått därifrån..
så kommer vi inte åka dit någe mer..
inge service och ingen verkar kunna nånting om va de är där för.

sen åkte vi till mamma och käkade..
efter det kom vi iväg till lägenheten.
började göra rent i sovrummet på golvet så patrik kunde börja lägga golv.
men sen behövde jag hjälp att sätta upp en renoveringstapet i köket..
och lite annat joxs så patrik hjälpte mig där så jag skulle kunna börja måla.

dock insåg vi att båda behövde arbetsbelysning i de rummen vi höll på med..
så vid halv nio.. då vi inte kunde göra så mt mer än att antingen
börja måla eller lägga golv.. så åkte vi hem.

väl hemma försökte jag hitta antingen brittans nya video eller hennes
VMA framträdande på youtube.com men till föga nytta.
såg sen ett förhäxad avsnitt och gick sen och la mig.

ses.

0 kommentarer: