Pages

fredag, september 21, 2007

Renovering & Packande.

igår började jag packa mina kläder..
kommer kasta en hel sopsäck..
eller ge till second-hand.
eller om du vill rota bland mina för små kläder..
så varsse go! :)

patrik blev tydligen klar med köksgolvet.
ikväll börjar han med vardagsrummet.
i helgen så ska hans pappa komma och hjälpa
oss med undertak och fina guld spottar (?) i hallen :)
sen får vi luckorna till köket på sönda.
4600 kr gick det kalaset på.
ska det bara sättas på handtag på dom sen så :)

kul att kunna säga att olika rum är klara.
räknar inte direkt med lister då. :)

på tisda börjar jag köra igång med att jobba 10 - 14.
på månda och på freda ska jag vara ledig.
då blir det att packa och att åka fram och
tillbaka mellan lägenheterna.

imorgon ska jag dessutom hinna med en firmafest.
mkt mkt nu. :)

0 kommentarer: