Pages

måndag, september 24, 2007

helgen..

och min lediga månda har passerat.
och vi har haft fullt upp med lägenheten.
undertaket är klart och ska bara målas och
sen ska spotlightsen monteras och kopplas på.

köket är typ klart.
fick luckorna i söndas och dom har jag satt upp..
måste väl ta ner dom sen igen för att få på handtagen.
sen har jag även flyttat hela köket och packat upp det i sina skåp.

i vardagsrummet är golvet klar lagt
och datarummet ska vara klar spacklat.. det har min bror fått göra.
låter inte som vi gjort så mycket..
men hela dagarna går åt.

ihelgen hade kontorab också firmafest..
3 av 8 bangade vilket var tråkigt.
men det var roligt ändå.
åt kräfter, sjöng snapsvisor och såg på anettes bildspel..
(ett bildspel hon fått av en då hon fyllde 40år)
ibland var det kanske lite mycket jobbprat..
men det är väl det man kan prata mest om.

imorgon börjar jag jobba 10 - 14.
sen ska jag hem och packa.. inte vidare kul.
men köket är ju iaf klart så det är ju skönt.

nee nu ska jag nog gå och mysa med patrik
sen blir det att nanna.

ses.

0 kommentarer: