Pages

söndag, november 15, 2009

Födelsedagsfest.

Nyss hemkommen från att ha firat Jessica på sin 28års dag..
Jessica är en barndomskompis som jag kännt sedan jag föddes.
har en filmsekvens sen jag fyllde 1år då jag bodde i
gustavsborg, hällby där så fort min pappa som filmade
den då nästan 2åriga Jessica och sa att hon skulle vara med
på film så sa hon att hon ville ha med "lillan osså".. alltså mig. :)
så vi går way back och vi har under vår uppväxt lekt.

men sen som alltid när man växer upp så kan man ju
förlora kontakten med de man växte upp med..
speciellt då mina föräldrar flyttade ifrån hällby och
tillbaka till torshälla där dom båda växte upp..
men ändå var det nog inte förens vi kom till högstadiet
som vi riktigt förlorade kontaken..
men som alltid när man bor i en mellanstor stad som etuna är..
så känner man ju alltid nån som känner nån.
och på så sätt har vi igen fått kontakt igen och det är med
glädje att jag igen ser att hon finns.. om inte i min närmaste krets..
så ändå nånstans där man kan träffas och kanske festar
eller kanske tar nån fika med personen igen.

nu när jag var där träffade jag en granne till henne som hade
en liten tjej som var 16 månader och född bara ca en halv månad
efter att Villeskrutt föddes.. så det var himla kul att prata med
henne ikväll då vi märkte att vi var himla lika i så mycket.
tog hennes nummer.. så vi får se om vi kanske träffas nån gång. :)

så det blev en himla lyckad kväll.. :)
även om jag från början inte var särskilt på att festa
utan hellre nog velat haft en hemma kväll med vira och P.

Så här såg en annan ut.. minus blomman som jag
faktiskt tog bort innan jag gick in på festen..
man kan faktiskt känna sig lite för SATC ibland ;)

0 kommentarer: