Pages

fredag, november 13, 2009

Klippt.

Då var var man nyklippt.. var på tiden!
har inte klippt mig sen jag fick jag fick det
toppat och färgat den 18mars iår!!
försökte jämna ut det så jag tillslut inte ska ha någe uppklippt.
vi får se hur lång tid det tar.. lär nog ta ett bra tag.
mitt hår växer inte direkt som ogräs..
hoppas det iaf ska göra så att det inte gör att mitt hår
blir till en "tovboll" i bakhuvet så fort jag rör på mig.
ibland känns det som jag råkat få tuggummi i håret.

hoppas verkligen det håller sig borta ett litet tag nu
då håret är fräscht.. men man kan inte säkert veta det.
märker jag helt enkelt!

2 kommentarer:

Denise sa...

Snyggt!

Denise sa...

Din min ser skitkonstig ut annars. ser ut som om du verkligen suger tag i läppen för att få fram kindbenen... Faker! ;)