Pages

fredag, november 06, 2009

Tusen.

det här är faktiskt mitt 1000 inlägg..

idag har jag gjort mig barnledig så vira är hos sin mormor..
jag är hemma själv och har läst och sovit hittills.
ska nog ta och se på lite serier jag missat de här veckorna.
kan inte alls följa alla de serier jag hann med förut.
man får helt enkelt ta sig tid till om man verkligen vill se..
och sen får jag nog strunta i de andra..
hade varit bättre om dom slutat av sig själva..
tycker inte om att lämna sånt som är ouppklarat.

idag kommer jag nog äta godis.. gick upp den här veckan sen förra.
det är helt klart kryssningen som satt sina spår..
så jag ska ta fram mitt kryssningsgodis och äta på det tror jag.
köpte dock glögg när jag var på willys och handlade..
är faktiskt mer sugen på pepparkakor och kanske brie på dom. :)
vi får se va det blir.. tänker inte ställa mig och laga mat..
så får ta och åka och handla nått.. just nu lockar dock inget.
för all skräpmat blir man så himla mätt på och jag vill mer snacksa.
men samtidigt är jag inte sugen på det heller egentligen..
vill nog mest ha det för att det är lite mysigt.

jaa de 1000:de inlägget blev väl inge fantastiskt..
men va gör det. :)

1 kommentarer:

Charlotta- skrutten! sa...

Vad kan bli bättre än att skriva om godsaker! Bästa grejen i livet- gooodis =) Nästan då iaf. Grattis (???) till 1000e inlägget!!