Pages

tisdag, november 24, 2009

Tjugofyra.

idag och imorn är det fullrulle hela dagarna..
idag har vi alltså var på ÖF på förmiddagen och BVC besök..
just nu är vi hemma så vira får sova sin lur..

direkt när hon vaknar så ska vi dra iväg mot stan där
vi ska in på SEB och kolla om vi kan få bättre lånevillkor än på nordea.
sen fyller min bror år idag.. hela 22år är ungen.. :P
så hem till pappa och fira honom ska vi..

imorn sen så är det först babysim.. sen hem och få till en lur..
efter det ska Beckis.. Lilians lilla tjej firas.. hon fyller nämligen 1år.. :)
sen på kvällen ska vi några mammor ut på after work.

sen på torsda borde jag vara värd att få ta det lite lungt.. hehe
nerå får vi veta nått som händer då med så är det ju klart
vi ska med på det.. vi tog ju det faktiskt lungt hela dagen igår..
så lungt man nu kan ha det med en 10månaders..

på tal om det idag är det alltså min brors födelsedag.. vira är 10mån..
om en månad då vira är 11 månader då är det julafton..
1 månad efter jul är det då dags för viras 1års dag..
innan det ska vi förhoppningsvis hunnit flytta in på trumpan. :)
det händer mycket kul den 24de framöver.. :)

2 kommentarer:

Jennie sa...

Hej! Såg hos "hjärtegryn" att du hade en "vira" så var tvungen att kolla om det var en liten Elvira till :) Fint namn eller hur?!

Linda sa...

okej, ja jag ska gå till telenor idag och se om jag inte kan få en ny telefon och binda upp mej i några år till... :-D
är ju ingen brådska med nytt abbonemang, har ju vart nöjd med telenor, var bara det att jag kände för lite förnyelse...
men nu vill jag bara ha en bra telefon!!