Pages

fredag, november 20, 2009

Nergång.

idag ställde jag mig på vågen.. fick tom väga om mig..
och döm om min förvåning då jag nu gått ner 7kg..
alltså sen jag slutade äta godis, fikabröd och glass den 3sep..
nu har jag ju inte helt varit utan.. utan en 5 gånger har
jag ätit lite godis eller tagit fika när det bjudits.
men det går inte i närheten att jämföra med hur mkt jag åt förut.

dock är det fortfarande ca 3½kg till inskrivningsvikten..
och efter det 3kg till normalvikten jag ofta brukar ha..
men helst vill jag därefter ner 6kg till.. till den målvikt på 68kg..
som jag försökte ta mig ner till då vi körde gi för några år sen..
då missade jag med 3kg.. men vi får se hur det går nu..
tills 2012 ska jag iaf ner dit hehe.. men än så länge är det ingen brådska.

förstår att det inte kommer gå så lätt ända ner dit och för att jag
ska nå dit måste nog dra på mig träningskläder och röra på fläsket..
men än är vi ju inte där! :D

1 kommentarer:

Louise sa...

Gud vad kul! Grattis! :D