Pages

lördag, november 07, 2009

Utanför.

idag har vira varit lika lång tid utanför magen som
hon var inne i den.. nu är hon nämligen 9mån och 2veckor.
eftersom hon låg där inne och bakades extra länge.
tiden precis innan hon kom kändes så låååång..
nu har tiden gått himla snabbt.. var bara i början jag
tyckte att det inte gick så snabbt som man hört.

Nykläckt liten vira, med stora fötter. :) / Vira idag, ca 10kgs klump. :)

tror dock det är för att det händer mer nu..
vira går väldigt mycket längst soffan och andra möbler..
och även om hon sträcker sig för att ta sig till en annan möbel
där det är lite mellan rum mellan ena möbeln till nästa..
så är hon väldigt försiktig och verkligen anstränger sig så
hon verkligen når den innan hon försöker ta steget dit.

så jag tror inte hon kommer gå snart.. men man vet aldrig.
helt plötsligt kan det ju bara hända.. utvecklingen sker ju bara.
men tycker det är rätt bra som det är nu.. :)

själv är jag lite täppt i näsan dock bara på den högra..
annars tycker jag det kan skifta när man har nästäppa..
men inte ens när jag ligger på vänstra sidan vill det skifta.
knäppt men men.. hoppas att det snart ska gå över.

1 kommentarer:

Charlotta- skrutten! sa...

ja jäklar vilka fötter, hehe =)

Insane att de snart är 1 år!