Pages

lördag, december 12, 2009

Fredas.

idag var P hemma och jag skulle få sovmorgon..
men då jag vaknade var jag ändå rätt pigg så jag gick upp..
gick och la mig istället vi en halv 10 istället och sov
sen till halv 1 och en halvtimme senare vaknade vira från sin lur.

sen gjorde vi iordning oss.. var tänkt att vi skulle försöka ta
oss ner till Polisen för att fixa ett pass till vira..
men då P behövde göra sig iordning för kvällen då det var
firmafest med julbord för hans del så fick vi skippa det.

vi åkte istället förbi på elgiganten för att inhandla den sista julklappen..
men tyvärr var den slut.. så nu är vi tillbaka till ruta 1 igen när
det gäller min lillebror.. förstår inte varför människan ska vara så
svår att köpa till.. men svår är bara förnamnet på han.

efter åkte vi hem till pethra och axel där det fikades lite
och lektes en hel del.. jag och alla andra fick många gosiga kramar
av söta axel.. en riktig lite kramkille det där. :)

efter åkte jag förbi ming och hämtade hem det och P lämnades
sen på jobbet där han skulle förbereda sig lite innan det
bar av till harry.. själv ägnade jag kvällen åt att kolla först
på gossip girl, sen på despreate houswifes och ett avsnitt
av medium blev det också..

hade på idol på mute men fick ju lov att pausa mitt serietittande
då vinnarlåten framfördes.. av finalisterna sen så vann en
värdig erik.. även om jag aldrig egentligen riktigt charmats
av manliga sångare.. det är så det går när man får spice girls
som idoloer och inte backstreetboys eller nått annat boyband.

gick och la mig lite försent.. men det får man på fredagar. :)

0 kommentarer: