Pages

söndag, december 06, 2009

Helgen.

helgen lider mot sitt slut..
i fredas var faktiskt P hemma hela dagen lång! :)
vi gjorde inte så himla mycket utan familjmyste bara..
på kvällen var det idol där tyvärr min favorit Tove åkte.. :(
förstår inte varför hon fick 2 låtar som inte
passade henne alls.. nee det var lite dåligt tycker jag.
kommer väl titta på finalen.. mest bara för höra vinnarlåten.
men egentligen så känns det rätt ovärt då man
inte hejar på någon av dom som står där.. men men..
gick ju när marcus vann för nått år sen..
men då hade jag alkohol.. så då funkade det ändå.. hehe :P

på lördan bar det av till Uppsala där vi firade
Charlotta på hennes 1årsdag.. om än en dag för tidigt. :)
där åts det negerbollar, tårta och annat gott. FYY! :P
vi kom först och vi åkte sist.. P hjälpte denise
att preppa för sin arbetsintervju imorn. Vi håller tummarna!

väl hemma blev det lite konstigt då vira sovit
både på vägen dit och hem.. 3timmar totalt..
så hon somnade när robinson nästan var slut..
och jag somnade inte långt efter.

imorse så kände jag rätt utvilad även om det var jag
som skulle gå upp med vira på morgonen..
P var tvungen att åka och besöka några uthyra på förmiddan..
men på eftermiddagen fick jag med honom till Tuna Park..
där letade jag efter en julklänning till vira..
men hittade ingen tyvärr.. så det får bara bli en luva
och kanske nån rödbody eller liknande på vira på lucia.

jag däremot hittade en grå stickad tunika på gina..
köpte även strumpbyxor och benvärmare till..
eller köpte och köpte.. hade kvar presentkort från födelsedagen.
alltid nice med nya kläder gratis. :D

nu är man återigen trött.. känns som så fort vira knoppar..
när man sätter sig i soffan så går luften ur en och man
blir himla trött på en gång.. så sängen är inte långt borta nu.

Natti natt! :)

1 kommentarer:

Charlotta- skrutten! sa...

Hon har fkatiskt inte fått någonting... Vi väntar med och ser vad hon skulle få. Planen är att köpa litet bord och stolar samt en servis i plast. Ska bara ta oss till ikea...