Pages

onsdag, december 02, 2009

Utrota.

usch och fy för denna förbannade kyla..
hatar ju snö för att den kommer ju då kylan kommer.
om snön kunde komma utan att det blev massa minusgrader så
kunde den lätt få komma.. men att nästan förfrysa näsan
så fort man går utanför dörren det är ju hemskt!

sen en annan sak som kyla för med sig är att man måste
skrapa bilrutorna.. och det är inte min specialite kan jag meddela..
när sen ena bildörren förfrysit så att den inte vill stänga
sig igen då svor jag flera ramsor på att sverige ligger i norden.
nee skär ut sverige och lägg oss mitt i medelhavet istället.

jag fick åka och hålla i dörren ända till torshälla..
sen fick mamma hålla i den resten av vägen till babysimmet.
som tur var kunde vi där iaf stänga dörren..
hade fått smått panik om vi varit tvugna att låta det stå öppen..
för va gör man egentligen när man inte hur mkt man än
smäller igen dörren inte får igen den?

nee kyla borde utrotas..

1 kommentarer:

Denise sa...

Okej, Det är väl lite väl mkt begärt att man ska behöva hålla i dörren när man åker bil =(
men annars så är det bara att bylta på sig kläder. Jobbigare att behöva bylta på den lilla =)