Pages

onsdag, december 30, 2009

Svimma.

sitter just nu och väntar på att P ska bli klar i telefon..
så vi kan åka och börja renovera vårt hus som vi fick
nycklarna till idag vid 10! :)
eller först måste vi handla takfärg, listfärg och papp..
men sen så.. hmm.. kommer vi igång 17 kanske?! gah!

inatt vaknade vira vid 3 och när jag gick in blev hon
bara ännu mer hysterisk.. höll på och gungade och vyssjade
hur länge som helst.. tills jag plötsligt började känna
ett slags illamående komma från mellangärdet..
sen började jag kallsvettas och hörseln började sen stängas av..
jag förstod att om jag stod kvar skulle jag svimma..
så jag sa snabbt go'natt till vira och sen gick jag till toan
där jag satte mig med huvet mellan bena..
vid det här laget hade jag börjat se stjärnor.
när jag sitter där börjar min bröst total spruta mjölk.
gick över efter ett tag och då hade vira lugnat ner sig.
vette katten va som hände där.. men jaa.. läskigt var det.

2 kommentarer:

pethra sa...

usch va läskigt.. :/

Anna Högrelius sa...

Huh, vad läskigt. Att svimma är så fruktansvärt obehagligt! Jag gjorde det massor med gånger när jag var gravid.