Pages

lördag, december 12, 2009

Onsdas.

i onsdas var det babysim igen.. 2 gånger kvar..
mamma var med som hon varit de senaste gångerna.
vira tycker allt är kul utom att flyta på rygg..
hon vill inte alls ligga på rygg utan då blir det tårar.
försöker lite varje gång.. men det är ju inte kul att hon
ska bli ledsen under babysimmet. :(

efter följde mamma med hem så hon kunde passa vira
när jag skulle iväg på ett läkarbesök.. har nu varit så pass
många gånger hos läkare iår så jag gick ett frikort tills maj..
så nu när jag har det lär jag ju slippa gå dit.. iaf tills juni.

när jag kom hem så värmde jag på ärtsoppa som vi åt..
och sen blev jag uppslukad av boken som jag läste i serien isfolket. :)
mamma blev upphämtad av sin sambo så jag slapp skjutsa
hem henne också.. är ju ett litet projekt att få med vira..
att hålla henne vaken när man själv kör är nästan intill omöjligt.

0 kommentarer: