Pages

onsdag, januari 11, 2012

Allergi.

Jag blir trött, nu har jag fått vad som helt klart verkar
som nässelutslag på hela kroppen och kliar nått så in i bomben!
Detta är förmodligen en allergisk reaktion på den
sista pencillinkuren som jag är typ 1½ dag från att avsluta.
Aldrig fått nån reaktion på något pencillin förut, viran har.
Eller så säger helt enkelt kroppen nej till mer antibiotika.

Har ringt till Vårdcentralen och får se vad dom säger jag
ska göra, vågar inte ta min andra tablett idag.
Vill ju inte reta upp dessa kliande pluppar mer än nödvändigt.

Positiva är ju iaf att imorgon ska jag upp till
Öron, Näsa och Hals mottagningen. Nu håller vi alla tummar
att jag får ett OK på att äntligen få ta bort dessa halsmandlar.
Läste att det kan påverka ens sångröst, så ja det är väl nått
man får helt enkelt deala med. Inte för att jag har världens bästa röst.
Inte ens i närheten, men alla som känner mig vet ju hur
jag älskar att sjunga även om jag inte gör det i kör osv. längre.

Ni får väl helt enkelt ta en falsk sjungande (ännu mer! ;))
lilian sen om det skulle bli så.. värst för P och viran. hehe
Men men det skulle jag kunna offra om jag fick bort det här.

0 kommentarer: