Pages

onsdag, januari 04, 2012

Följetång.

Mina mandlar verkar inte vilja ge sig denna gång.
Halsfluss igen, så 3dje gången jag får en pencillinkur på 2månader.
Sa att jag vill ha remiss till doktorn på vårdcentralen,
han tyckte att jag var bara 29år och kunde behöva dom i framtiden.
Till vadå ville jag fråga, men försökte istället övertala honom att ändra sig.

Men nej, nytt pencillin fick jag men inte mkt mer.
Ringde upp till öron, näsa och hals på lasarettet då jag fick
en liten hint på facebook om att man inte behövde någon remiss.
Men där fick jag veta att jag måste ha en remiss, men att läkarna
på vårdcentralen inte kunde neka mig det.

Så idag påväg till förskolan ringde jag och distriksköterskan
sa att hon skulle ordna att han skrev en remiss.
Nu är det alltså bara och vänta och se hur lång tid det tar
innan jag får kallelse dit, hoppas det går fort.
Och att jag även får ett OK på att ta bort dessa helvetesmandlar!

1 kommentarer:

Babydjungeln - Jeanette sa...

usj hoppas de vill hjälpe dig!