Pages

måndag, januari 30, 2012

Nästan.

Ju mer bilder m.m man tittar på ju bättre kommer jag fram
till vad jag vill ha på vårat bröllop och så.

Nu har jag bestämt mig för att jag vill ha en liknande bukett som denna:

Ska prata lite med floristen igen tror jag och höra om man kan utanföra
en liten överaskning, jaa vi får se om det går. ;)

Sen tårtan vill jag ha utformad nått liknande den här:
Om än inte med våningar på varandra utan på ställning.
Ska försöka ta mig runt till Ica Maxi, Janelings och Amarant i veckan.
Så jag kan boka in det också.

Förra helgen lämnade vi in allt guldskrot vi hade och tillfixning av
våra förlovningsringar, Ps ska breddas och min ska inte ha hål i sig. :D
Sen ska det även göras en halv alliansring med 11 lila cz stenar i,
då min förlovningsring är ett starkt bevis på att ametister inte ska vara
i en ring man har till vardags då stenarna är för mjuka.
Antalet stenar kommer föresten matcha lika många år vi varit
tillsammans dagen då vi gifter oss. :)

Man skulle kunna tro att nu kan jag inte ha mycket kvar.
Men det är mer saker än vad man tror, även om det känns att
nu är det inte alls mycket kvar att göra. :)
Vissa saker kan man dock inte göra förens vissa andra saker är klara..
men nästan, nästan känns det som det är klart. :)

0 kommentarer: