Pages

onsdag, januari 25, 2012

Iövrigt.

i helgen firades alltså viran med buller och bång, både på lördagen och söndagen.
Sen firades hon också av oss igår på hennes riktiga födelsedag.
Där hon fick välja mat vilket blev ris och nudlar från ming
och sen fick hon en fisher price laptop. Nu tror hon att hon fyller år varje dag. ;)

iövrigt händer det inte så himla mycket, små fixar med bröllopet.
Igår var vi och kollade in Majas Matsal och pratade lite med henne.
Fick veta att hon kommer vara kvar ända tills kaffes är serverat.
Så då vi även bokat in en som ska vara hjälpa till i baren och kommer
finnas på plats från typ 18/17 så känns det som allt kommer gå smidigt. :)
Maja kommer även hjälpa till att duka och kommer bli långbord med
mig och P vid ett honörsbord på ena änden, så nu har jag gjort bordplaceringen.

Visst kanske får hålla på att ändra i den om folk skulle tacka nej,
men känns inte som det skulle krävas många minuter då att fixa det.
Känns bäst att fixa sååå mycket som möjligt nu.
Man vet aldrig vad som händer sen.

Tänkte att jag skulle försöka boka in min present som jag fick av P
när jag fyullde 25år vilket var en modelldag på MakeUp institute i sthlm.
Men jaa måste hitta nån som kan hämta viras från förskolan innan jag
kan göra det och P svarar ju inte i mobilen heller.

Ne måste faktiskt ta tag i och skicka iväg inbjudningarna, alla är ju typ klara.
Bara 3 st jag behöver knyta och klistra lite på, sen så. :)

0 kommentarer: