Pages

fredag, januari 27, 2012

Farligt.

Det är farligt att vara hemma och få meddelande om olika reor.
I onsdags klickade jag hem lite till viran från Preceli som bara
säljer ekologiska barnkläder och är inte dom här himla fina:

köpte faktiskt en body också till en framtida bebis också.
Inte för att det på G nu, men tyckte bodyn var så fin så kunde inte motstå.
Men den har tagit slut så den har jag ingen bild på.

Shoppandet tog dock inte slut utan idag så klickade jag hem lite skor också.
Crocs har tag 3 betala för 2 på rean där dom har upp till 70%
Så handlade dessa:

Dessa köptes till mig, mina jympa skor håller på att falla isär.
Och mina ballerina som jag har på sommaren är också reda
att möta soptippens öde, då jag använt dom 2 säsonger nu.

Viras kosmoboots var det som blev de som blev gratis,
fast dom från början inte hade kostat minst utan efter rean
kom ner på 240kr istället för de 599kr de kostat från början.
Man ska ju inte säga att man tjänar pengar när man handlar egentligen.
Men jag tycker man kan göra det ändå. hehe
1203kr för att vara exakt har jag tjänat, bara på skona! :D

0 kommentarer: