Pages

måndag, mars 05, 2012

Fixat.

Ibland så går allt av bara farten bara man börjar. :)
Idag fick jag iväg beställningar på tärneklänningarna,
de beställdes från Bonprix även om jag vart jätte nöjd med min
brudklänning så kändes det för riskfullt att skicka iväg beställningar
på tärneklänningarna därifrån då måtten de hade var konstiga.

Dessutom hade jag denna klänning sedan vi var på ett bröllop i augusti
så då kunde vi kolla om den funkade fast jag inte hade den
i varken Ds eller Ms storlek men man fick iaf ett hum
om hur den kommer funka och då det är väldigt dåligt utbud
med lila mammakläder så vart ju detta perfekt! :)
Sen har jag även beställt kostym till vår ringbärare,
från en sida som heter Barnkorgen.

Beställde även en underkjol på Ebay till min brudklänning,
den hade underkjol, men inte tillräckligt bra tyckte jag.
Kan vara bra om man kan ta bort den också sen på kvällen
om jag inte vill vara lika stor hela tiden. :)

När jag nu stod och lagade mat ringde en Solveig som lät hur
fin och gullig som helst och sa att hon hade fått äran att hålla i våran vigsel.
Så bokade in ett möte med henne. Så då var det klart. Så skönt!

0 kommentarer: