Pages

torsdag, mars 22, 2012

Tränat.

Ja jag har börjat träna, i förra veckan köpte jag ett
15 gångers klippkort på friskis och svettis och i söndags
hade jag en genomgång med hjälp av en gyminstruktör vad jag bör träna.
Jag har ju som många vet om problem med ryggen sen förra året.
Eller jaa problemen skapades, enligt min sjukgymnast, av att jag bärde
viran bara på högra sidan och för länge. Så ryggen har blivit sne.

Iaf sen i söndags har jag tränat ett pass på gymmet där jag körde
uppvärmning på en crosstrainer i 22 min och sen körde jag igenom
alla de övningar och maskiner vi gått igenom 2x15 ggr, även om vissa blev
det bara 10 på sista omgången och fyfan säger jag bara om plankan! Jobbig!

Idag har jag precis kommit hem från ett Spinningspass.
Svetten rann ordentligt kan jag tala om och alla utom en låt var bra.
Så man kämpade på ordentligt och det är ju huvudsaken. :)

0 kommentarer: