Pages

lördag, mars 10, 2012

Mellofinal.

Då var det dags för Melodifestivalfinal! Yeaj! :)
Vi passar på att ta lite barnledigt då virans faddrar har henne över natten.
När vi vinkade av henne verkade det som hon kunde få komma iväg fort nog. hehe

Sen 17 ungefär har vi varit hos hos mamma och ätit först pizza
från Torshällas bästa pizzeria Dubrownic.
Sen bubblade vi i mamma och Johans bubbelbadkar, en hel timma var vi där.
Nu inväntas Mellofinalen och jag hoppas och tror på seger för Loreen.

Visst, jag tycker även Danny, David Lindgren, Molly Sanden
och Lisa Miskovsky har himla bra låtar.
Men efter mycket lyssningar så är det Loreen som helt klart har min
och som det verkar många andras röst.
Åh andra sidan så röstar jag flera gånger, så alla mina favoriter
kommer nog få minst en röst av mig. :)

riva lite efter, men under själva mellon ska jag skippa datorn
och bara koncentra mig på detta underara spektakel! :)

0 kommentarer: