Pages

torsdag, mars 01, 2012

Träna.

Ligger hemma hos mamma i hennes soffa och surfar runt lite på olika gym. Man kanske skulle ta sig i kragen och faktiskt börja träna. Min rygg skulle verkligen behöva det känner jag och måste nog sätta igång nu om än vill vara lite fit till bröllopet.

Tänkte först kanske Thor gym, som är ett 24timmars gym och ligger ju inte långt hemifrån. De har även pass även om de inte är speciellt många. Men det var faktiskt rätt dyrt där, 345kr/månad. Kändes lite väl faktiskt. Är ju inte jätte långt från forevers priser. Där dom har barnpassning och förmodligen betydligt mer pass osv. Men såna summor som dom har på forever vill jag inte lägga. Må vara snålt, men nej tack.

Så det skulle bli friskis isf och jag har inget emot friskis. Speciellt som jag såg att de börjar med barnpassning och de har ju allt för 2700kr/år. Om det är så långt man vill signa upp sig på. Men nee skulle nog bli 4månaders kort isf. Vill nog iaf ha möjlighet till allt och är ju bra för familjegympan vi går på på lördagar lär ju inte klaga nått då. :)

Man kanske skulle köra ett pass redan imorgon såg att de hade spinning vid 16.30 och då även barnpassning. Om man inte har motivation som var bristvara tidigare idag då får man väl skapa sig lite motivation. :)

0 kommentarer: