Pages

tisdag, december 20, 2011

Allmänt.

Det blev inte så himla mycket bloggande förra veckan.
Var nämligen så att våran dator crashade totalt, och fast P formaterat om
och tagit tillbaka XP istället för W7 så går det fortfarande himla segt.
Nånting är helt klart inte som det ska vara.

I helgen så tog vi tag i julklappsshoppandet. Bara viran som var klar sen länge.
Men alla andra ska ju ha julklappar de med, så var bara ut på stan för att leta rätt på dom
och det gick himla smidigt måste jag säga på 1½ timme var vi klara i stan.
Då hade vi handlat alla julklappar utom 3st, som skulle inhandlas på jula eller k-rauta.
Eller i ärlighetens namn så skulle en beställas från nätet.

Men iaf åkte till jula där det inte fanns ett skit.
Åkte vidare till K-rauta och det var här tiden försvann.
Hittade på en gång bosch verktygslåda till viran, blev en lite grej till henne till. :)
Handlade den andra julklappen och sen fick vi syn på grillarna.
P tjatade som sjutton om att vi skulle köpa en grill till M i 30års present.
Jag tvärvägrade då jag inte ville ge bort en grill i det.
Nu fick han dock köpa en grill till viras fina faddrar.
Inget vi planerat men ändå himla roligt. :)

Sen åkte vi hem och chillade i kanske en halvtimme, 45 min.
Efter det bar det av mot just M&K där vira fanns och vi skulle få
avnjuta mitt första julbord för iår, blir nog inget mer än det vi
får på julafton och måste säga att det här blir nog svår slaget. :)
Var så himla gott och som vanligt efter julbord hamnar man i matkoma.

Började känna av mina mandlar där på kvällen men konstiga med mina
halsmandlar just nu är att dom ömmar och är lite uppsvullda på kvällen.
Men på morgonen känns det nästan bra och på dan är det bara lite grann.
Himla weird måste jag säga.

Va jag ska göra denna veckan är fortfarande rätt öppet,
hade tänkt åka förbi interflora idag för lite kostnadsförslag.
Men P tog bilen så får bli en annan dag.
Time will tell helt enkelt, får försöka att inte vara för slapp. :D

0 kommentarer: