Pages

fredag, december 09, 2011

Blommor.

Var förbi en florist idag. Diskuterade hur min brudbukett skulle kunna se ut.

Dessutom fick jag ett prisförslag på blommor till allt. Vilket är en hel del.
Förutom min brudbukett så tänkte jag även ha:

  • Coursage till P x2st
  • Coursage till Bestman
  • Buketter till brudtärnorna
  • Hårkransar till Vira och Ville
  • Bordsdekoration i form av kransar x7st

Det kalaset skulle ungefär gå på 4.300kr.
Bröllop kostar må jag säga.. men fint skulle det bli. :)

Lite förslag.. va tycker ni? Säg gärna vilken ni tycker är finast. :)

Den här första tycker jag om, men det skulle vara ljuslila rosor.
Den andra känns lite spretig och lite fel lila på liljorna.

Det här är båda är ju fina.

Fin bukett av liljor, men inget lila här.
Är isf om man lägger till några fler blommor.

0 kommentarer: