Pages

lördag, december 10, 2011

Min tur.

Då var det min tur.
Vaknade imorse och allt var bra, förutom det att vira vaknade 7. Vid elva messade jag D och frågade om vi kanske inte kunde komma ändå även fast det bara gått 43 timmar.

Det bestämdes att vi skulle komma. Vi åt lite lunch och klädde på oss. Jag känner då att jag har lite ont i magen. Blir orolig att det kan vara starten till nått. Så tänker bästa att ta det säkra före det osäkra. Messar och bokar av. Gör lika så till stor seansen jag skulle på vid 15.

Lägger mig sen på soffan med en uppvärmd vetenalle på mage. Väljer sen att lägga mig i sängen. Vid 16 så orkar jag inte met. Går upp till toan och där tar det inte lång stund innan jag spyr. Så vi kan helt klart konstatera att magsjuka var precis der vira hade och nu även jag.

Magontet känns lite bättre efter toalettbesöket. Men inte helt okej än.
Gissar på minst en vända till innan jag är klar. :-/

0 kommentarer: