Pages

onsdag, december 07, 2011

Bröllopsplanering.

Ojojoj, idag och igår har jag suttit hela de 5timmarna
som viran varit på förskolan och läst och läst på Bröllopstorget
i olika forum och jag har kopierat det jag tror jag kan ha användning av.
Tror jag fått ihop hur jag vill ha cermonin i stadshuset uppbyggd,
tom mycket av vad jag vill att vigselförättaren ska säga.

Har lite smått panik angående min klänning som jag hittat för ett tag
sen på en "kinasida", alltså en sida där de syr upp bröllopsklänningar
i Kina för ca hälften av vad det ens kostar att hyra en bröllopsklänning här i stan.
Iaf så har "min" klänning försvunnit från sidan, men har skrivit till och fått
svar att de sett vad jag skrivit och ska återkomma så fort som möjligt.
Visst ha ju bild på den så att skicka bilden till nån annan sida vore ju möjligt.
Men nu har jag ställt in mig mycket på den här sidan och hittat
klänning till vira och kanske en till mamma.
Bett M och D att kolla ut klänningar därifrån också så tänkte att allt
skulle beställas tillsammans i januari nångång.

men shit va de här 5 timmarna jag har själv bara flyger iväg..
Nu måste jag springa iväg. :)

0 kommentarer: